
ALMP staat voor Anders Leren Met Paarden
Meer en meer kinderen lopen vast op school. Leuke, sportieve, sociale, creatieve kinderen die te maken krijgen met faalangst, gebrek aan zelfvertrouwen en/of gedragsproblemen. Vaak krijgen ze diagnoses als dyslexie, dyscalculie, ADD, ADHD, hoogbegaafd, hoogsensitief of autistisch. Ondanks extra instructie, bijles en het advies om thuis extra te oefenen, blijven de resultaten achter. Deze kinderen worden elke schooldag weer geconfronteerd met hun onvermogen omdat de manier waarop de lesstof wordt aangeboden niet past bij hun leerstijl.
ANDERS LEREN MET PAARDEN is een methode waarbij kinderen van de basisschool vanaf het 2de leerjaar met paarden worden gecoacht. Hoog tijd voor een nieuwe manier van leren. Door de lesstof aan te pakken volgens hun eigen leerstijl – visueel/kinesthetisch in plaats van auditief – ontdekken ze dat ze wel degelijk kunnen leren. Er is zo weinig mogelijk gesproken instructie. Het kind krijgt eerst het totale plaatje te zien. Dan zoomen we in. De Anders Leren coach sluit samen met het paard bij die leerstijl aan. Zo is leren véél leuker. Schoolresultaten verbeteren, zelfvertrouwen wordt vergroot en kinderen gaan weer met plezier naar school.

Mindset
Spelling
Werkwoordspelling
Optellen / aftrekken
Klokkijken analoog
Klokkijken digitaal
Tafels
Praktisch
Het kind stelt samen met zijn ouder(s) een persoonlijk pakket samen door modules te kiezen. Dat kan variëren van een losse module tot een langer traject van meerdere modules.
Een eerste contact is via video-call om kennis te maken en de module(s) af te spreken en afspraak vast te leggen. Overleg met de school is zeker mogelijk.
Prijzen
Individuele ALMP: €65/sessie op zaterdagnamiddag (60-75 min.)
Groepsessie max. 3-4 kinderen: €125/kind/reeks op zaterdagnamiddag (4x 60 tot 90 min.)
Eerstvolgende reeks: 18/11+25/11+02/12+09/12
Inschrijven is mogelijk via de inschrijvingsbutton op deze pagina of via mail Cofota66@gmail.com of telefonisch op 0486/43.70.01
Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.